قیمت پوشش نانو محافظ سنگ 1، 5 و 20 لیتری | نانو سنگ نمای ساختمان

(12 customer reviews)

565,000 تومان

استفاده از پوشش نانو سنگ ( ضد آب سنگ )  یا همان پوشش محافظ سنگ ، قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما باعث جلوگیری از به جای ماندن اثر دوغاب بر روی سنگ می شود و در نهایت سطح اجرا شده بسیار تمیز مانده و هزینه های شستشو را به طور چشمگیری کاهش می دهد . پس از اعمال نانو سنگ بر روی نما ذرات، یک لایه محافظ نامرئی با ماندگاری بالا  تشکیل می دهند و به عمق سطح سنگ نفوذ می کنند و در طول مدت سدی ماندگار در برابر آلودگی ایجاد می نماید و سطح فوق آبگریز می شود که به طور موثر مایعات و ذرات آلودگی را که در غیر این صورت به سطح می چسبند دفع می کند .

شناسه محصول: 40092 دسته: , برچسب: ,

توضیحات

تکنولوژی نانو ذرات برای بهبود عملکرد نمای سنگی با ارائه محصولی به نام پوشش نانو محافظ سنگ وارد میدان شده است. این فنآوری ویژه که هدفش برطرف کردن مشکلات مربوط به نمای سنگی ساختمان ها است، اکنون تنها راه حلی کاربردی بازار است؛ اما پوشش نانو محافظ سنگ یا ( مواد نانو برای سنگ نما ) چیست و چرا استفاده از آن برای نمای امروزی ضروری است. با نانو نیکاپاک همراه باشید و در صورت لزوم جهت خرید عایق نانو سنگ نما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نانو نیکا پاک با به کارگیری از فناوری نانو برای محافظت از سطوح سنگی مانند (گرانیت ، مرمر،  آهکی ،  تراورتن و غیره)، آجری ، بتنی و سطوح سیمانی محصول نانو آبگریز با نام پوشش نانو سیمان  را با بالاترین کیفیت تولید کرده است . این محصول کاملاً نامرئی و ظاهر یا سطح پوشش داده شده را تغییر نمی دهد . پس از اعمال نانو ذرات، یک لایه محافظ نامرئی با ماندگاری بالا  تشکیل می دهند و به عمق سطح نفوذ می کنند و در طول مدت  سدی ماندگار در برابر آلودگی ایجاد می نماید و سطح فوق آبگریز می شود که به طور موثر مایعات و ذرات آلودگی را که در غیر این صورت به سطح می چسبند دفع می کند .

نانو محافظ سنگ

پوشش نانو محافظ سنگ چیست؟

محلول نانوسنگ یا همان پوشش نانو  به معنای واقعی کلمه یک فیلم پلیمری پلاستیکی شفاف نوری بسیار نازک است که با سطحی به ضخامت واقعی اتم ها در سطح سنگ پوشانده می شود. پوشش های نانو با نانو متر یا یک میلیاردم متر اندازه گیری می شوند و کاملاً غیر قابل مشاهده بوده و حتی در صورت لمس قابل تشخیص نیستند.

پوشش نانو محافظ سنگ به لطف ترکیب نور و فوتوکاتالیست قادر است مواد آلی را در سطح خود اکسید کند. این پوشش برای افزایش مقاومت سنگ در برابر آلاینده ها، رشد بیولوژیکی و شرایط مختلف آب و هوایی استفاده می شود. پوشش نانو کاملاً ایمن است و هیچ گونه ماده شیمیایی مضر و ترکیب آلی فرار ندارد.

نانو محافظ سنگ و پوشش نانو سنگ
پوشش نانو سنگ ساختمان

نحوه کارکرد پوشش نانو محافظ سنگ

وقتی سطح سنگ را آغشته به پوشش محافظ نانو می کنید، اتم های ریز آن تمام منافذ را پُر می کنند. حتی اگر سطح سنگ بی نهایت صاف باشد، هنوز دارای حفره های ریزی است. حتی ماده ای مانند شیشه، وقتی زیر میکروسکوپ قرار می گیرد، منافذ ریزی در ساختارش مشاهده می شود.

منافذ ریز در متریالی مانند سنگ به وفور دیده می شود. منافذ هرگونه آلودگی و ذرات آب را جذب می کنند که در نهایت باعث کثیفی شده و در بلند مدت منجر به خرابی ظاهر سنگ و کاهش مقاومت آن می شود.

از آنجا که ذرات نانو بسیار کوچک هستند، به راحتی در تمام این منافذ جای می گیرند و با پر کردن منافذ از مشکلات جلوگیری می کنند. حتی پوشش نانو محافظ سنگ باعث صافی و یکنواختی سطح سنگ نگه می شود، به طوری که در ح میکروسکوپ سطح سنگ به طور باورنکردنی صاف دید و بدون منفذ دیده می شود.

پیوند ذرات نانو با سطح سنگ باعث می شود آب، خاک، روغن و چربی از منافذ دور شوند. به این صورت سنگ ظاهر تمیز خود را حفظ می کند. این رخداد معمواً به «اثر نیلوفر آبی» مشهور است؛ این فناوری اولین بار هنگامی که دانشمندان به یک دسته گل نیلوفر نگاه کردند کشف شد.

گل نیلوفر آبی برگ های خود را کاملا تمیز نگه می دارد. گرد و غبار و خاک فقط روی برگ ها می نشیند (بدون آنکه در داخل منافذ برگ نفوذ کند) و سپس هر زمان که باران می بارد، دانه های آب از روی برگ ها جدا می شوند و گل نیلوفر آبی را کاملا تمیز نگه می دارند. این روند دقیقاً عملکرد کار پوشش نانو محافظ سنگ را نشان می دهد.

اهمیت پوشش نانو محافظ سنگ

پوشش نانو شامل استفاده از خواص مختلف آن به عنوان یک محصول فوق آبگریز است. چنین خواصی باعث افزایش مقاومت در برابر لک، آلودگی و رطوبت می شود. از طریق چنین خصوصیاتی، سطوح حاوی فرمولاسیون های نانو ضد آب خواهند بود.

قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت می تواند بر ساختار کلی نمای سانگی تأثیر بگذارد. برای دستیابی به ویژگی های ضد آب و ضد آلودگی، استفاده از پوشش نانو محافظ سنگ در واقع یک انتخاب هوشمندانه است که کیفیت و دوام بیشتری را به ساختار کلی نما می بخشد.

برای ساختمان های تجاری و اداری مهم است که نمای ساختمان در هر ساعت از شبانه روز تمیز باشد. تمیزی نمای ساختمان برای این کسب و کارها می تواند در هویت برند آنها مؤثر باشد. ساختمان ها و فضاهای تمیز همیشه در خاطر مردم می مانند!

در سطح کلان، نمای ساختمان های یک شهر هر چه قدر تمیز و پاکیزه باشند، بهتر می توانند مردم را به خود جذب کنند. این مهم به ویژه در شهرهای آلوده ای مانند تهران، می تواند به ایجاد احساس مثبت مردم با شهر و رونق گردشگری داخلی و خارجی کمک شایانی کند.

محلول اسپری نانو سنگ | نانو نیکاپاک
اسپری نانو سنگ

ویژگی های اسپری نانو سنگ

مشخصات پوشش نانو محافظ نمای سنگی شامل موارد زیر است:

  • آبگریز و اولئوفوبیک عالی
  • اثر تمیزکاری قوی و آسان در رابطه با رسوبات آلودگی هوا
  • پیوند قوی بین لایه نانو و سطح سنگ
  • مقاوم در برابر شستشوی فشار
  • خود سخت شوندگی در دمای اتاق
  • محصولی سبز برای محیط زیست
  • راندمان عالی با مصرف کم
  • عدم نفوذ رنگ به لایه های سنگ
  • مقاومت در برابر درجه حرارت بالا
  • مقاومت مطلق در برابر سرما
  • پیشگیری از آسیب هوا
  • کاهش رشد خزه و قارچ ها
  • طول عمر بالا

فواید پوشش نانو محافظ سنگ

مزایای پوشش نانو محافظ سنگ عبارتند از:

سرمایه گذاری بلند مدت

پوشش نانو سرمایه ای است که در صورت استفاده منظم در طولانی مدت به صرفه جویی در هزینه های نظافت و تعویض نمای سنگی ساختمان کمک می کند. این ویژگی به خصوص برای ساختمان های مهم که به اهمیت تمیز بودن نما توجه ویژه ای دارند، یک مزیت بالقوه برای کنترل هزینه ها است.

راحتی در تمیز کردن

پوشش نانو فرآیند تمیز کردن نما را راحت کرده است، به طوری که سطوح در برابر آلودگی مقاوم می شوند و در نتیجه تلاش برای تمیز کردن به طور قابل توجهی کاهش می یابد و نمای ساختمان برای مدت زمانی طولانی ظاهر تمیز خودرا حفظ می کند.

عدم جذب روغن و چربی

با استفاده از پوشش نانو محافظ سنگ، روغن و چربی به منافذ سنگ نفوذ نمی کنند و بقایایی از خود به جای نمی گذارند. به همین ترتیب، می توان روغن و چربی را به راحتی از روی سطح نما پاک کرد.

جلوگیری از گسترش ترک

هر حفره ریز در سطح سنگ می تواند به یک حفره بزرگ تر و در نتیجه ترک و تخریب نهایی سنگ منجر شود. پوشش نانو با پُر کردن منافذ باعث جلوگیری از ایجاد و گسترش ترک ها می شود.

جلوگیری از نفوذ رطوبت

جذب آب مهمترین عامل در تخریب سنگ است. اما پوشش نانو به دلیل آنکه 100 درصد ضد آب و عایق رطوبت است، می توان از پایداری سنگ را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف تضمین کند.

عدم شوره زدن نما

یکی از مزایای مهم پوشش نانو محافظ سنگ، زدودن هرگونه شوره از روی نما است. با اینکه در نمای آجری این مشکل وجود دارد اما شوره زدن در نمای سنگی نیز دیده می‌شود. علت اصلی این مشکل به خاطر وجود نمک در محلول آب است.

دیگر جوانب مثبت پوشش محافظ سنگ عبارتند از:

  • پایداری سنگ را در برابر سرما و یخ زدگی افزایش می دهد.
  • حالت طبیعی سنگ را حفظ می کند (تغییری در ظاهر سنگ ایجاد نمی کند).
  • به طور مؤثری سنگ را در برابر رشد قارچ سبز محافظت می کند.
  • از سطوح در برابر باکتری ها محافظت می کند.
  • به سطوح سنگی اجازه می دهد نفس کشیدن می دهد.
  • در برابر باران های اسیدی و قلیایی مقاوم است.
  • بدون بو و بدون رنگ است.
  • برای انواع سنگ های ساختمانی قابل استفاده است.
  • در برابر اشعه فرابنفش خورشید (UV) مقاوم است.
  • برای سلامتی بی ضرر است.
  • برای محیط زیست بی ضرر است.
  • اثر معجزه آور خود را بیش از 15 سال حفظ می کند.

قیمت پوشش نانو محافظ سنگ

هزینه های یک ساختمان با نمای سنگی در طول 15 سال به قدری می تواند زیاد باشد که بسیاری افراد را به این نتیجه می رساند که تمیز کردن نما را باید هر چند سال انجام دهند؛ اما این فکر درستی نیست! زیرا عدم تمیز کردن نما در بلند مدت باعث تخریب نمای سنگی و کاهش طول عمر آن می شود. در حقیقت، افراد باید هزینه چند برابری را برای تعمیر و نگهداری نمای ساختمان کنند.

از این رو، قیمت پوشش نانو برای نمای سنگی ساختمان راه حلی مقرون به صرفه است. تنها با یک بار خرید پوشش نانو محافظ سنگ می توان برای سال ها از تمیزی و سلامت نمای ساختمان مطمئن بود. این مهم در بلند مدت قابل درک است، زمانی که هزینه های نظافت و تعمیر و نما به حداقل مقدار خود می رسند.

کلام آخر

پوشش نانو محافظ سنگ راهکاری فوق العاده برای ساخت و ساز مدرن است. سازندگان و کارفرمایان حوزه ساختمان می توانند با تهیه این محصول، نمای سنگی بنای خود را برای سال ها تمیز و سالم نگه دارند. اکنون باید پا در روندهای جدید محافظت نما گذاشت تا شاهد زیبایی و طراوت هر چه بیشتر ساختمان های شهر بود.

سوالات متداول

پوشش نانو محافظ سنگ چیست؟
محلول نانو یا همان پوشش نانو به معنای واقعی کلمه یک فیلم پلیمری پلاستیکی شفاف نوری بسیار نازک است که با سطحی به ضخامت واقعی اتم ها در سطح سنگ پوشانده می شود.

پوشش نانو سنگ چگونه از سطوح سنگی محافظت میکند ؟
وقتی سطح سنگ را آغشته به پوشش محافظ نانو می کنید، اتم های ریز آن تمام منافذ را پُر می کنند. حتی اگر سطح سنگ بی نهایت صاف باشد

ویژگی های اسپری نانو برای سطوح سنگی چیست ؟
آبگریز و اولئوفوبیک عالی ، اثر تمیزکاری قوی و آسان در رابطه با رسوبات آلودگی هوا ، پیوند قوی بین لایه نانو و سطح سنگ ، مقاوم در برابر شستشوی فشار، خود سخت شوندگی در دمای اتاق

فواید پوشش نانو محافظ سنگ چیست ؟
جلوگیری از نفوذ رطوبت ، راحتی در تمیز کردن، عدم جذب روغن و چربی و …

5/5 (6 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 22 کیلوگرم
ابعاد 30 × 30 × 26 سانتیمتر
حجم (لیتر)

1 لیتری, 5 لیتری, 20 لیتری

حلال

آب

رنگ

بی رنگ

نقطه اشتعال

ندارد

PH

6 – 7

وزن مخصوص

1.002-1.006

نقطه جوش

97 درجه سانتیگراد

عمر مفید و ذخیره سازی

10 سال

12 reviews for قیمت پوشش نانو محافظ سنگ 1، 5 و 20 لیتری | نانو سنگ نمای ساختمان

  1. Avatar for Nano Nikapak

    بزرگمهر

    100 لیتری هم موجود دارید ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پوشش نانو محافظ سنگ 1، 5 و 20 لیتری موجود میباشد .

  2. Avatar for Nano Nikapak

    زیارتی

    نانو محافظ سنگ برای سنگ مرمر مناسبه ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پوشش نانو محافظ سنگ از سطوح سنگی مانند (گرانیت ، مرمر، آهکی ، تراورتن و غیره) محافظت میکند .

  3. Avatar for Nano Nikapak

    بشارتی

    رنگ سنگو تغییر میده ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      خیر پوشش نانو محافظ سنگ یه لایه نامرئی روی سنگ میباشد .

  4. Avatar for Nano Nikapak

    هدایتی

    پوشش نانو محافظ سنگ باعث جلوگیری از شوره زدن نما هم میشه ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      بله همانطور که در بالا گفته شد یکی از مزایای استفاده از این محول عدم شوره زدن بنا میباشد .

  5. Avatar for Nano Nikapak

    نیایش

    حلال رزین نانو سنگ چیه ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      محلول پوشش نانو محافظ سنگ آماده مصرف میباشد و احتیاج به حلال ندارد .

  6. Avatar for Nano Nikapak

    محمدی

    ماندگاریه پوشش نانو محافظ سنگ چقدره ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز این محصول بطور متوسط تا ۱۰ سال ماندگاری دارد .

  7. Avatar for Nano Nikapak

    تهرانی

    با چه ابزاری باید نانو محافظ سنگ نمارو اجرا کرد

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      همانطور که در بالا گفته شد محصول فوق را میتوان با استفاده از قلمو و یا غلطک بر روی نما اجرا کرد .

  8. Avatar for Nano Nikapak

    کلهر

    با سایش از بین میره ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پوشش نانو محافظ سنگ تحت هیچ شرایطی با سایش از بین نمیرود .

  9. Avatar for Nano Nikapak

    یارا

    بر چه پایه ای هست ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      پوشش نانو محافظ سنگ بر پایه آب میباشد

  10. Avatar for Nano Nikapak

    سرلک

    آیا پوشش نانو محافظ سنگ می‌تواند بر روی انواع سنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      پوشش نانو محافظ سنگ می‌تواند بر روی انواع مختلف سنگ‌ها اعمال شود و به عنوان یک لایه محافظتی بر روی سطح آنها استفاده شود.

  11. Avatar for Nano Nikapak

    پورسرخ

    چقدر مدت ماندگاری پوشش نانو محافظ روی سنگ است؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      مدت ماندگاری پوشش نانو محافظ بر روی سنگ به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد استفاده شده، شرایط محیطی و استفاده روزمره از سنگ بستگی دارد. در برخی موارد، این پوشش‌ها می‌توانند مدت زمان طولانی تری نسبت به پوشش‌های معمولی داشته باشند.

  12. Avatar for Nano Nikapak

    مهدوی

    ماندگاری پوشش نانو سنگ چند ساله؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 reviews for قیمت پوشش نانو محافظ سنگ 1، 5 و 20 لیتری | نانو سنگ نمای ساختمان

  1. Avatar for Nano Nikapak

    بزرگمهر

    100 لیتری هم موجود دارید ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پوشش نانو محافظ سنگ 1، 5 و 20 لیتری موجود میباشد .

  2. Avatar for Nano Nikapak

    زیارتی

    نانو محافظ سنگ برای سنگ مرمر مناسبه ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پوشش نانو محافظ سنگ از سطوح سنگی مانند (گرانیت ، مرمر، آهکی ، تراورتن و غیره) محافظت میکند .

  3. Avatar for Nano Nikapak

    بشارتی

    رنگ سنگو تغییر میده ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      خیر پوشش نانو محافظ سنگ یه لایه نامرئی روی سنگ میباشد .

  4. Avatar for Nano Nikapak

    هدایتی

    پوشش نانو محافظ سنگ باعث جلوگیری از شوره زدن نما هم میشه ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      بله همانطور که در بالا گفته شد یکی از مزایای استفاده از این محول عدم شوره زدن بنا میباشد .

  5. Avatar for Nano Nikapak

    نیایش

    حلال رزین نانو سنگ چیه ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      محلول پوشش نانو محافظ سنگ آماده مصرف میباشد و احتیاج به حلال ندارد .

  6. Avatar for Nano Nikapak

    محمدی

    ماندگاریه پوشش نانو محافظ سنگ چقدره ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز این محصول بطور متوسط تا ۱۰ سال ماندگاری دارد .

  7. Avatar for Nano Nikapak

    تهرانی

    با چه ابزاری باید نانو محافظ سنگ نمارو اجرا کرد

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      همانطور که در بالا گفته شد محصول فوق را میتوان با استفاده از قلمو و یا غلطک بر روی نما اجرا کرد .

  8. Avatar for Nano Nikapak

    کلهر

    با سایش از بین میره ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پوشش نانو محافظ سنگ تحت هیچ شرایطی با سایش از بین نمیرود .

  9. Avatar for Nano Nikapak

    یارا

    بر چه پایه ای هست ؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      پوشش نانو محافظ سنگ بر پایه آب میباشد

  10. Avatar for Nano Nikapak

    سرلک

    آیا پوشش نانو محافظ سنگ می‌تواند بر روی انواع سنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      پوشش نانو محافظ سنگ می‌تواند بر روی انواع مختلف سنگ‌ها اعمال شود و به عنوان یک لایه محافظتی بر روی سطح آنها استفاده شود.

  11. Avatar for Nano Nikapak

    پورسرخ

    چقدر مدت ماندگاری پوشش نانو محافظ روی سنگ است؟

    • Avatar for Nano Nikapak

      shop manager

      مدت ماندگاری پوشش نانو محافظ بر روی سنگ به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد استفاده شده، شرایط محیطی و استفاده روزمره از سنگ بستگی دارد. در برخی موارد، این پوشش‌ها می‌توانند مدت زمان طولانی تری نسبت به پوشش‌های معمولی داشته باشند.

  12. Avatar for Nano Nikapak

    مهدوی

    ماندگاری پوشش نانو سنگ چند ساله؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *